marketingowy-harpagan.pl

W jubilerstwie znajdziemy bardzo dużo marek. Co je łączy? Z pewnością surowce, jakie zużywają do wytwarzania biżuterii, ale także jakimi dodatkami je zdobią. Dziś skierujemy naszą uwagę na te drugie. Dokonamy ich podziału i trochę opiszemy.

Kryształki Swarovskiego – pozostają z reguły wytwarzane saletry potasowej, a prościej z odmiany szkła. Designerzy nierzadko wykorzystują je w platerowanych wzorach srebrnej biżuterii. Takie szkło jest przede wszystkim cechuje się zdecydowanie wyższym współczynnikiem rozszczepiania wiązki światła. Jest również widocznie twardsze od szkła nam znanego. Głównym producentem takiego materiału pozostaje austriacka marka Swarovski Elements.

Cyrkonia |to} kolejny najczęściej wykorzystywany element ozdobny. Kamień ten tworzy się od początku do końca syntetycznie. Jest niebywale krucha, ponadto możemy ją dowolnie barwić. W złotnictwie materiał ten jest krótko, tworzy się w wysokiej temperaturze. Cóż, największą zaletą pozostaje atrakcyjna wartość.

Kamienie Szlachetne to najdroższe spośród dodatków wzbogacających metale szlachetne. Znajdujemy ich w naturze całkiem dużo. Ale, w tym wpisie skupimy się na tych najpopularniejszych.

Szmaragdy {to| wyższa odmiana berylu. Dla amatorów, to ten ciemnozielony. Cieszy się popularnością kobiet, ale także pasjonatów. Pozostaje niezwykle gęsty, ale również kruchy.

Rubiny pozostają prawie najbardziej rozpowszechnionym z rodzai kamieni, co więcej należą do gatunku korundu. Słynnąe swojej gęstości, najbardziej rozpowszechnione rubiny pozostają krwistoczerwone w takich kamieniach nierzadko możemy zauważyć rozszczepienie barwy.

Szafiry – kamienie te pozostają niezwykle uznawane w jubilerstwie. Identycznie jak szafiry przynależą do gatunku korundów. Z reguły są ciemnoniebieskie. Znaczna ilość złotników produkuje go chemicznie.

Diamenty – tutaj możemy pisać dość krótko. Pozostają najmniej sprężyste z naturalnych minerałów oraz również najwięcej warte.

Wymieniliśmy najczęstsze wykończenia używane do upiększania wyrobów jubilerskich. Jednak, że wyróżniamy ich na ziemi zdecydowanie więcej.

Marketingowy Harpagan